Welke producten heb je nodig in de EHBO koffer? Ook hier geldt een efficiënte inzet van middelen en mensen.
Jouw risicoanalyse EHBO bepaalt samen met jouw arbeidsarts welke producten er voorzien moeten worden en wat het opleidingsniveau van jouw EHBO-medewerkers moet zijn.
Het heeft geen zin om naast de EHBO koffer ook nog een halve kast aan producten op voorraad te hebben die bovendien ook een vervaldatum hebben als uit de analyse van de incidenten blijkt dat je deze producten niet nodig hebt. Wees voorbereid op incidenten, maar doet dit op een bewuste manier conform de noden van jouw organisatie.
Jouw EHBO producten moeten periodiek nagezien worden, Fire Safe +, checkt de inhoudslijst die werd vastgelegd met de arbeidsarts en vult de producten aan die nodig zijn.
Correct en geen onnodige voorraad!
Tal van onze klanten combineren dit samen met het jaarlijks nazicht van de eerste interventiemiddelen, de verplichte VCA keuringen (ladders, elektrisch materiaal, ...).
Alles door één bedrijf / persoon en op één dag gecontroleerd, handig toch?