De vraag is niet of je bedrijf ooit door een crisis getroffen wordt, maar wanneer dat zal gebeuren. Ieder bedrijf maakt in zijn bestaan wel een of meerdere crisissen mee waarbij een doordachte communicatie binnen het bedrijf of naar de buitenwereld onontbeerlijk is. In deze cursus geven we de basisregels rond crisiscommunicatie mee. Je krijgt er de “do’s and don’ts” in communiceren met verschillende stakeholders (personeel, pers, leveranciers, …). We bekijken ook de rol van sociale media. Daarnaast staan we stil bij hoe in moeilijke periodes een goede communicatie de imagoschade kan beperken, of soms zelfs voor winst kan zorgen.
8 uur durende opleiding met de volgende onderwerpen (theorie en praktijk).
Doelgroep
Duur van de opleiding
Annulatievoorwaarden
Extra informatie
Nog geen data gepland, doe hier vrijblijvend je aanvraag.
Wens je de opleiding in-company en/of op maat te organiseren, neem vrijblijvend contact op met ORA Academy: 056/42.40.42 of via academy@oragroup.be